Ut och äta!

Veckorna går fort, men det skriver jag väl aldrig..? ;) Idag e' det redan fredag, och den ljuvliga helgen e' på ingång. Inte för att den blir så spec, med tanke på att Johan ska jobba hela dagen imorgon, och jag ska jobba på kvällen. Men men, sån't e' livet :)

Vi har haft en bra vecka. I måndags lekte Elida hemma hos en kompis hela dagen, och i tisdags va' kompisen här och lekte. I onsdags kom min pappa hit, och det va' jättemysigt! Han lagade rotmos, och jag åt tills jag nästan sprack..hihi! Igår va' Marie och Selma här en sväng efter lunch. De små lekte och snackade en massa. Så kul att c :) Sen jobbade jag kvällen, och det gick mkt bra.

Idag e' jag ledig. Huset e' redan städat och tvättmaskinerna snurrar för fullt. Det e' tråkväder ute. Inget regn, men heller ingen sol, och det blåser. Barnen myser framför tv:n, och jag passar på att blogga när det e' lugnt en stund :)

Ikväll ska jag sminka till mig och klä på mig nå't fint, för då ska jag och en kompis ut och äta. Det ska bli jättekul!

Bäst att gå ner och titta till min tvätt, som borde va' klar nu. Bara till att slänga in nästa lass då :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0