Bm-besök vecka 26!

Har varit hos bm idag. Egentligen skulle jag ha bokat om tiden, eftersom Johan e' iväg, och bussarna går så galet dåligt här ute på landet. Men efter typ 10 samtal till bm, utan svar, började jag tänka i andra banor. Tänk om mammas sambo kunde köra mig in en snabbis, och mamma vara här under tiden. Elida e' ju jätteduktig med sina småsyskon, så dem går det inte ngn nöd på. Frågade Magda om hon ville hänga på, och det ville hon. Tack sååå himla mkt för sällskapet!

Hos bm gick allt bra. Jag blev stucken i både armen och fingret, och alla prover va' bra. Blodtrycket låg oxå bra, jag mår bra och Mini sparkar massor varje dag. Fick för första gången höra hjärtljuden, och det va' magiskt! Vilken känsla! Lika fantastiskt varje gång! <3 Ledsamt att Johan missade det bara :/

Sf-mått: 24
Fosterljud: 149 slag/minut

Ska tebax till bm den 5/1, och det e' inte alls långt dit ju. Sen blir det ett UL i slutet på januari, då jag e' i vecka 32. Helt sjukt att jag redan kommit så långt! Snart e' Mini här! <3

Taget igår <3




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0