Dag 06 - Min dag

Dagen började strax innan kl.07. Ut med vovven, upp och kissa, väcka ungar, fixa frukost, packa väskor. När de stora barnen sen kommit iväg till skolan plockade jag undan lite, satte mig vid datorn ett tag, startade en ny maskin med tvätt..

Strax efter kl.09 väckte jag mina små. De åt frukost, sen blev det lek och mys.

Nu har jag hunnit med att dammsuga, diska, laga lunch, servera lunch, natta lillplutten och fixat fika till de stora barnen som kommit hem från skolan. Nu kollar Elida och Elliot på film, och jag slappar lite. När lille Leon har vaknat så ska vi nog gå upp till affären och handla fredagsmys. Om det inte regnar, annars får maken köpa med sig hem. Ikväll väntar soffhäng med familjen framför Idol! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0