Dag 07 - Min bästa vän

Jag måste få säga MINA bästa vänner :)

Jenny e' min barndomsvän. Vi har känt varandra sen hon flyttade in två våningar ovanför mig, på Gula gården. Säg ngt som vi inte gjort ihop! Det blir nog svårt. Vi har lekt, festat, tjuvrökt, shoppat, sovit över, gjort roadtrips till Småland, varit gravida ihop och mkt mkt mer! Jag e' så glad över att hon fortfarande finns i mitt liv, att jag kan ringa henne och berätta precis vad som helst, trots att vi bor så himla långt ifrån varandra nu. Avståndet har ingen betydelse! Möts man bara på halva vägen så går allt! Älskar dig vännen! <3

Magda har jag känt i drygt 4 år nu. Vi har jobbat ihop och har barn i samma åldrar. Vi pratar i telefon typ varje dag, och om jag hamnar i en kris så e' hon en av de första jag ringer! Hon lyssnar alltid, och ställer upp så mkt hon bara kan! Jag e' lyckligt lottad som har en vän som hon! När backupen saknas, då finns hon där. Hon passar mina små, håller mig sällskap när jag e' ensam, köper choklad som tröst.. Tack för att du finns vännen! Jag hoppas du vet hur otroligt tacksam jag e' för allt! <3


Kommentarer:
Postat av: Magda

Jag är så oerhört tacksam att jag har dej i mitt liv Sofie. Du betyder jätte mycket för mej !!

2011-12-05 @ 17:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0