Dag 08 – Ett ögonblick

Det finns många speciella ögonblick i mitt liv. Nyss fyllda 31 år har jag hunnit med ett par, om man säger så ;)

Ögonblicket när..

..jag tog ett gravtest, och det visade två blåa streck.
..vi fick höra bebisens (bebisarnas) hjärtljud för första gången.
..vi fick c vårat barn på UL:et.
..jag och Johan kysstes första gången.
..vi stod innanför kyrkportarna, och klockorna ringde.
..Johan sa "Sofie, jag vill älska dig.." inför släkt och vänner.
..jag fick upp mitt nyfödda barn på magen.
..du/ni sa mamma första gången.
..bebisen log för första gången.

Listan kan göras oändlig, men alla dessa speciella ögonblick bär jag med mig i mitt hjärta, varenda dag. Även om vi inte alltid e' tillsammans så finns ni här, hos mig. I mina tankar, i mitt hjärta. Och jag ska vaka över er och leva för er så länge jag själv lever. Inget e' så viktigt för mig som min familj! <3  

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0