Dag 11 – Mina syskon

Jag har två syskon. En storasyster som e' 11 år äldre än mig, och en lillebror som e' 4 år yngre än mig. Jag e' alltså mellanbarnet. Det svarta fåret ;)

Min syster e' ju ganska mkt äldre än mig, så vi har inte växt upp ihop, iom att hon flyttade hemifrån när jag va' ganska liten. Tror jag gick i ettan. Hon bor i Malmö, har 5 barn, e' gift med en arabisk man och har konverterat till Islam.

Min bror e' jag uppvuxen med. Vi har bråkat så hårtussarna rykt, men nu i efterhand så inser man ju hur mkt man betyder för varandra. Han bor i Trelleborg på ett boende då han lever med diagnosen DAMP, och han behöver lite stöd och hjälp med vissa saker. Fysiskt e' han dock helt frisk, och e' en hejare på tex bowling. Han har tom vunnit SM i handikappbowling :) Jag e' så stolt över min bror, och älskar honom så! <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0