Feber/hosta

Det har blivit dåligt med bloggandet på sistone. Jag har jobbat, vi har varit sjuka och så har vi ju dessutom firat jul mitt i alltihop. Vi hade en bra julafton, trots att 3 av 4 barn hade feber och hosta, och jag med. Elliot hade pyjamas på sig heeela dagen, och Holly sov i soffan ett bra tag innan tomten kom. Som tur va' skulle vi bara fira hemma, för det blev ju såklart inte som en vanlig julafton. Min nya, fina julklänning hänger fortfarande orörd i garderoben..

Nåja, tomten kom och gick iaf. Massa paket fick vi allihop. För många, som vanligt. Barnen har lekt som tokar med allt nytt, trots sjukdomar. Skönt det! Igår jobbade jag heeela dagen, så jag va' skitslut när jag kom hem. Fick vila en stund. Känner mig mkt piggare idag, och har sovit hela natten utan avbrott. Första gången på flera nätter som jag inte vaknat av äckliga hostattacker!

Nu ska jag ta upp mina små. Johan jobbar idag, så det rullar på som vanligt här hemma.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0