Ledig

Så va' det tisdag då. Veckan rullan på. Snart e' julafton både här och förbi. Det går för fort!

Igår jobbade jag, och Johan va' ledig. Jag skulle egentligen ha jobbat en spec delad tur, men det blev att jag jobbade till 16 istället. Skönt att va' ledig hela kvällen sen :) Det va' många sjuka, så därför blev det så, men jag klagar inte! Idag e' jag ledig hela dagen, men Johan jobbar förstås. De stora barnen e' i skolan, de små sover än. Lugnt och tyst e' det här hemma. Ska städa undan lite här hemma, sen gå och posta julkorten. Skickar aldrig i julpåsen, utan lägger alltid på dem några dagar före julafton :)

Nu ska jag bädda sängen, sen väcka mina små!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0