Ont

Ännu en dag går mot sitt slut. Vi har bara varit hemma idag. Myst och lekt. Elliot e' pigg och har ätit lite, och spelat massor ;) Inget mer kräkande. Skönt det! Nu e' det bara lille Leon kvar, men vi hoppas att han slipper det! Jag lär väl sova dåligt de närmsta nätterna. Kommer ligga och lyssna efter minsta ljud från babyvakten.

Idag hände det en liten olycka här hemma, som kunde gått illa. Jag va' nere i källaren, och skulle gå upp. Snubblade på en sladd, och dunsade ner i betonggolvet. Johan fick bokstavligt talat lyfta upp mig, för jag kunde inte resa mig själv. Glasögonen for iväg oxå, men de klarade sig. Som tur va' så tog knäna och ena handleden smällen, och magen verkar ok. Men nu, flera timmar senare, känner jag av värk i ryggslutet. Slog i rejält, så det e' väl inte så lustigt kanske. Har fortfarande jätteont i båda knäna, och i handleden :/

Ska nog lägga mig på soffan ett tag. Zappa lite och hoppas på att hitta ngt roligt att glo på en stund.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0