Snö!

Det snöar ute! Stora, vita flingor. Som jag längtade efter att få väcka barnen idag, dra upp deras persienner och visa den vita trädgården. De blev sååå glada! Sessorna e' ute i snön och leker just nu :) Själv e' jag väl inte så där förtjust i snön, men visst får man lite mera julstämning när det e' vitt ute :)

Älskling jobbar, så det blir en lugn dag. Han ska jobba imorgon oxå. Och imorgonkväll e' det dax för mig att jobba några timmar. Känner mig inte lika yr längre, så jag hoppas att det går bra.

Nästa vecka har vi fullt upp. På måndag e' Johan ledig, och då jobbar jag en delad tur, 10-14 och 18-21. På tisdag e' jag ledig, men då jobbar Johan. På onsdag e' Johan ledig, och då jobbar jag 07-12.30. Sen ska vi va' på BVC kl.14.30, och därefter drar vi till Kalmar. Har en julklapp kvar att köpa till Elida, samt till några andra. Dessutom ska kidsen köpa kläder till skolavslutningen. På torsdag jobbar Johan igen, kidsen går i skolan till kl.12, och kl.18 e' det avslutning för dem. På fredag kommer min pappa och co hit, och vi ska fira en liten minijulafton. På lördag e' det julafton! Jag jobbar 07-10.30 den dagen :)

Nu ska jag plocka undan lite :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0