Sovmorgon

Började dagen med en skön sovmorgon. Kl.08 slog jag upp ögonlocken, låg kvar en stund och lyssnade på tystnaden. Tassade sen upp, förbi soffan i vardagsrummet, där stora sessan sovit så lugnt inatt. Hon har inte kräkts på 24 timmar nu, och ätit ganska så bra. Skönt! Gick sen ut så Laban fick kissa. Det ligger ett litet lager med snö över vår lilla by.

Har precis fått i mig en ordentlig frukost. Johan ringde mig vid 08.30, för att väcka mig. Ibland undrar jag om han inte känner mig. Brukar jag sova så länge liksom..?? ;) Nu sitter jag här en liten sväng, men ska strax väcka mina små. Klockan e' ju redan 9 :)

Det blir ännu en mysdag hemma med alla barnen. Får c vad vi ska hitta på. Vi behöver mjölk, men egentligen vill jag inte ge mig ut nu när Elida spydde igår. Vill bara isolera oss här hemma. Men vad gör man..? Får nog ta de små och gå iaf, för vi klarar oss inte utan mjölk en hel dag liksom.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0