Helg!

Det e' lördag morgon, och självklart vaknar den här mamman astidigt, och kan inte somna om :/ Alla andra sover sött, och här sitter jag i mitt kök, med varm o'boy och varma mackor. Gott!

Hade en mysig kväll igår med hela familjen. Vi åt chips och dipp och kollade på Let's Dance. Men lillsessan va' nog väääldigt trött igårkväll, för hon somnade i soffan kl.19, trots att hela rummet va' upplyst och alla syskonen höll igång. DÅ måste man va' trött :) Älskling gick upp och lade henne, och hon sover än. Undrar om hon vaknar innan 9 idag :)

Idag blir det lugnt. Vi har INGET inplanerat över huvudtaget. Ska bara va' hemma. Johan e' nu ledig lör-tis, och jobbar alltså bara ons-fre nästa vecka. Sååå skönt! På tisdag ska jag nämligen till tandläkaren, efter att ha väntat på en tid i säkert 2 år. Alltså tog han en extra dag ledigt, så behöver vi inte fixa barnvakt. Vilket inte e' så lätt ändå..

På måndag ska Holly till tandläkaren. Jag fick ett sms igår, där det stod "Hej Holly! Påminnelse om din tandläkartid på måndag.." Hmm, jag blev lite paff faktiskt. Sms till en tvååring..?? Egen mobil nästa eller, så de kan ta emot tider från BVC osv..haha!

Nä, nu ska jag plocka undan lite, innan mina sötisar vaknar! <3








Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0