Jag överlevde!

Vilken seg morgon! Nog för att jag somnade i soffan igår efter jobbet, och sen har lille Leon drömt en massa inatt. Jag kan inte sova ordentligt när han vänder och vrider på sig, utan vaknar vid vartenda litet ljud. När det va' dax att gå upp imorse va' jag sååå trött!

Igår va' jag ju hos tandläkaren. Det gick faktiskt jättebra, trots att jag va' så nervös så jag hade kunnat spy i väntrummet. Att jag fick sitta och vänta i 15 minuter gjorde inte saken bättre precis. Men hon jag fick träffa igår va' verkligen helt underbar! Hon tog min rädsla inför tandläkarbesök på allvar, och tog det lugnt. Resultatet efter 8 år utan att gå till tandläkaren blev 3 små hål, trots att jag äter godis i stort sett varje dag. Fast den senaste tiden har jag faktiskt bättrat mig, och bara ätit på helgen. Nästa gång ska jag dit och ta lite tandsten, fick då ett extra långt besök på 50 min, så vi kan ta det lugnt. Känns bra! Sen ska jag laga hålen efter det. Ett steg i taget! Att jag bara gick dit igår va' ju ett framsteg i sig! Kände mig nästan som en liten unge, men jag e' ju så jäkla rädd! När vi va' klara fick jag en kram, och jag förväntade mig nästan att hon skulle plocka ner korgen med suddisar, ringar och klistermärken och be mig välja nå't fint :) 

Det gick bra på jobbet igår, men idag ska jag bara va' hemma och njuta av mina barn <3 Imorgon har jag blivit inbokad på en ynka avlastning, 19-21. Känns ju nästan lönt. Men det e' väl bra med en smygstart :)

Idag blir det lugnt. Ja, förutom de vanliga sysslorna då. Tvätta, städa, diska osv gör man ju jämt. Idag ska mina nya tvättmaskiner komma. Vi passade på att köpa 2st då Elgiganten hade mellandagsrea. Kommer bli sååå skönt att kunna tvätta 2 maskiner i taget!

Nähä, nu ska jag ta ett tag med dammsugaren, sen ska vi försöka hinna till affären innan Elida slutar.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0