Lovely!

Har haft en härlig morgon. Haha! Runt kl.05 vaknade lille Leon till. Flyttade över honom till vår säng, och då somnade han om igen. Sen upp strax innan 07, rasta hundar och väcka barn. När alla barn va' vakna och påklädda så kommer Johan och säger att han ska stanna hemma, så jag behöver inte ta med de små ut. Skönt det! Vi äter frukost i lugn och ro, men mitt i alltihop vaknar Leon. Byta blöja, klä på honom, fixa gröt, ge honom gröten, borsta tänder på alla, ta på ytterkläder och sen till slut så sparkade vi iväg till skola/dagis. Phu! E' ganska trött just nu, men det går väl över :)

Jobbade igårkväll, och det gick jättebra. Timmarna bara flög iväg, och sen fick jag äntligen komma hem och pussa på mina älsklingar igen. Ikväll väntar oxå jobbet. Vem sa att man behövde vila..? ;)

Stackars älskling ligger nerbäddad, lillsessan kollar på tv och Leon leker. Jag ska ta tag i disken och tvätten. E' såååå nöjd med mina tvättmaskiner! Det går hur snabbt som helst att tvätta nu.

Idag ska Elida åka till stan med skolan. De ska på Musikal, och det ser hon verkligen fram emot. Sån't gillar min tös, när det händer lite annat än bara det gamla vanliga :)

Nu ska jag sätta fart här hemma! Om jag sitter ner för länge blir jag bara seg och trött!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0