Lustigt

Började dagen väldigt lustigt. Kl.05.30 vaknar jag av att Leon illvrålar. Jag for upp som ett skott, och hämtade min lilla guldklimp. Klart att man får sova hos mamma om man har drömt. Och drömma har han börjat göra massor nu den senaste månaden. Det verkar iaf så, för ofta e' han inte vaken, utan han vänder och vrider på sig och gnäller eller skriker till.

Likadant va' det idag. Han skrek till ett par ggr, men ögonen va' fortfarande stängda. Vi låg sen tätt ihop, och han fick snutta lite. Kl.6 slår han upp sina små blå, och fyrar av värsta leendet mot mig. Goa unge! Sen låg vi där bredvid varandra i en timme. Leon drog mig i håret, i örat, i näsan, petade mig i ögat, snackade, skrattade osv. Jag försökte somna om, men han ville bara leka :) Kl.7 åkte ögonlocken på lillkillen igen, och likaså på mamman. Somnade om nästan en halvtimme, sen blev det brått, då Elida börjar 08.15! :)

Nu har jag precis ätit varma mackor och druckit varm o'boy. Gott! Ska fixa lite disk och tvätt, innan kidsen vaknar. Idag e' det den bästa dagen på hela veckan! Och imorgon med, för älskling ska va' leeeeeeeedig!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0