Ont

Vaknade astidigt idag. Rastade hundarna. Kröp ner i sängen igen, och somnade direkt. Runt 8 vaknade lille Leon, och fick somna om i min säng. Jag va' sååå trött, och e' fortfarande. Galet ont i huvudet har jag idag oxå. Inte kul alls. Idag e' det ju fredag, och man ska hitta på en massa kul. Har knaprat lite panodil, och druckit en massa vatten, så hoppas det går över snart.

Elida fixade iordning frukosten åt oss alla idag, så jag och Leon kunde ligga och mysa en extra stund. Han sover fortfarande sött :) 

När älskling kommer hem från jobbet idag så ska vi dra in till staden. Vi ska storhandla. Förhoppningsvis kommer vi in före kl.18, så jag hinner göra några ärenden på stan. Men vi får väl c.

Nu ska jag fixa disken och slänga in lite tvätt. Sen får vi c vad vi ska hitta på.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0