Paus

Sätter mig ner en liten stund :) Har varit väldigt effektiv hela fm. Bytt i kaninburen, dammsugit, diskat, tvättar.. Mkt ska hinnas med innan kvällen, då jag går hemifrån och jobbar en sväng. Tredje kvällen i rad blir det.

Igår va' jag sjukt trött hela dagen, då lille Leon vaknade till tidigt, tidigt. Trots att han somnade om på en gång igen, så kände jag mig som en zombie resten av dagen. Jobbade en sväng på kvällen med, och det gick bra, trots mitt sega huvud. Inatt har han varit sig själv igen. Skönt det :)

Nu ska jag planera lunchen, och sedan laga till den. Älskling e' hemma idag igen, och har nyss ätit frukost. Galningen! Alltså blir det bara jag och lillsessan som lunchar ihop. Mysigt det med :) Elida slutar tidigt idag, så jag tänkte försöka hinna hämta henne oxå. Tur man har ett töjbart schema, som rymmer det mesta :) Jag ska absolut inte klaga, för mitt liv e' det allra bästa. Skulle aldrig vilja byta bort det! <3

Lunch va' det ja. Bye!


Imorse, innan vi gick iväg :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0