Sega fredag :)

Det e' redan fredag igen. Blir förundrad varje gång över hur fort en vecka verkligen går! Har haft en bra natt, men segar ändå lite. Har lite huvudvärk idag. Inte roligt! Älskling lämnade Elida i skolan, så ingen stress för den här mamman idag. Jag har bara lullat runt, plockat lite med min tvätt, pussat på mina barn och diskat upp frukostdisken. Dammsugaren står i hallen och väntar. På vad det vet jag inte :)

Igårkväll jobbade jag en liten sväng. Det gällde bara en avlastning, men jag skulle ändå bege mig ut i snö och kyla. Det va' skönt att få komma hem och pussa på sovande barn strax efter kl.21. Saknar dem så när jag e' borta! <3

Nä, nu ska jag ta och dammsuga, så jag har det gjort. Sen blir det en tur ner till tvättstugan, sen ska här fixas lunch. Ugnstekt falukorv och potatismos vankas det här idag. Gott! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0