Sovmorgon

Idag e' jag nog så utvilad som jag kan bli. Jag tog nämligen sovmorgon till 08, och lät älskling väcka Elida och allt som hör därtill. Elliot e' ju ledig från dagis tors-fre, och då brukar Johan lämna Elida i skolan, OM han ska jobba i närheten. Han kan ju inte åka hem bara för det. Jag fixar det så bra själv när jag behöver. Men idag jobbar han här i byn, så jag har inte behövt gå utanför dörren. Lyxigt, jag vet! Tänk om alla hade det så bra som jag :)

Jag jobbade igårkväll, och det va' trevligt värre. Bakade kladdkaka och tog med, så det blev en fikastund innan första rundan. Bättre start på kvällen går nog inte att få.

Väl hemma igen slängde jag mig i soffan med lille Leon. Han hade saknat sin mamma massor, och jag hade saknat honom <3 Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Hur kan man frivilligt lämna bort sin bebis, om man inte verkligen behöver..??? Huh, hemska tanke! När jag e' med mina barn, då e' jag lyckligast <3

Idag kommer bästa pappsen och syrran hit! <3 De stannar över natten. Kommer bli supermys! Det va' så länge sen vi sågs nu. Saknar dem massor!

Ska fixa disken, innan lillsessan och Ellioten ska upp. Lille Leon får sova så länge han vill :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0