Tandis

Idag e' ingen bra dag. Jag ska till tandläkaren, vilket jag e' grymt nervös över. Har inte varit där på säkert 3 år, och då lagade jag bara en tand som jag hade bitit sönder. Satte upp mig på deras kölista, men blev inte kallad förrän nu. Dåligt! Mina tänder lär inte va' i kanonskick. Så mkt choklad som jag äter. Usch, mår illa bara jag tänker på det. Men den senaste tiden har jag faktiskt varit superduktig, och bara ätit godis på helgen. Blir inte ens sugen på choklad, bara jag tänker på tandläkarbesöket idag, trots att jag har ett 200g Marabou i skåpet. Tänk om de säger att jag har 37 hål, eller nå't. Då får jag ju fan ta ett banklån för att ha råd!

Mår illa och magen gör uppror. Varför ska jag va' så lättpåverkad..? Usch! Skönt när jag får gå därifrån, och åka hem! Ikväll blir det jobb igen.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0