Thanks to you..

Jaha, då va' det lovet över. Attans! ;) Det kändes väääldigt konstigt när klockan ringde tidigt imorse. Vi som har haft sovmorgon i över en vecka, och nu skulle man helt plötsligt gå upp innan kl.07. Det blev dock inte så extremt utmattande för min del, då Elliot va' väldigt snorig igårkväll, så han stannar hemma idag. Älskling lämnade Elida, för han skulle ändå köra till tandläkaren nu på fm. Alltså sitter jag här, i lugn och ro, och äter. Ja, vad annars..? Jag äter ju jämt :)

Igår hade jag en deppdag. Kände mig så ensam, och allt kändes grått och trist. Trams, jag vet. Jag e' ju verkligen inte ensam! Men ibland kryper de svarta känslorna sig inpå mig, och jag har svårt att stänga dörren och be dem dra åt helvete. Februari månad känns alltid jobbigast. Thanks to you.. Meeeen, idag e' en annan dag! Idag kommer världens bästa pappa, nämligen min! <3

Nu väntar lite plock och disk och tvätt, innan jag ska väcka lillsessan och Ellioten. Sen blir det mysfrukost, igen. Som sagt, jag äter alltid :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0