What a night!

Ojoj, vilken natt! Tur att jag gick och lade mig redan kl.23 igår, för strax efter 03 vaknade lille Leon. Han somnade om direkt hos mig, men strax efter 04 vaknade jag till, och då låg han och tittade på mig. Jätteglad blev han när han upptäckte att även mamma va' vaken :) Han låg och vände och vred sig, skrattade och busade. Till sist fick jag gå upp med honom, för Johan kunde inte sova. Stackarn! Jag behöver ju ingen sömn, så jag kan gott sitta uppe halva natten liksom. Först satte jag mig i soffan på övervåningen, men efter en stund så gick jag in på Elliots rum, och lade mig i den nedre sängen på våningssängen. Lille Leon låg bredvid mig och smilade, men han va' tyst, och jag försökte verkligen få honom att somna om. Ungefär kl.06 slog han igen sina små blå, och det gjorde även jag. Somnade direkt! Sen kommer Johan och väcker mig 06.38. Jippie! Kan ju säga att det har varit en seg fm! :)

Jag hann med att både dammsuga och torka golven, innan vi fick lite fikabesök av Magda. Det fick bli en kladdkaka att bjuda på, för huvudet kunde inte komma på ngt annat. Kände mig bakis hela morgonen ju :) Det va' mkt uppskattat med lite skitsnack, och nu känner jag mig faktiskt piggare. Tack för besöket Magda och Elina! Lär väl komma ifatt mig i em iofs. Ska ta och vika en jäkla massa tvätt nu, sen ladda inför jobbet ikväll. TUR att det bara gäller en avlastning ikväll, för annars hade jag nog haft svårt att fokusera på jobbet, och hitta till alla folk ;)

Nästa vecka har jag blivit bokad alla kvällar utom söndag. Vad hände med min smygstart..?? ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0