Halva klar

Jaha, halva väggen e' klar. Nu har Johan tagit en liten "paus", för att följa med Elida på dansen. När de kommer hem igen så ska han fortsätta. Det blir bra det här. Istället för ett stort rum blir det nu två små rum. Kanoners. Och Elliot får ett helt eget rum, för ett tag iaf :)

Det e' så kul att inreda barnrum! Jag håller på att gå i taket när jag kikar på alla roliga inredningssidor. Det finns sååå mkt fint, och sååå mkt dyrt. Men nånstans mitt emellan ska jag säkert hitta ngt. Tur att det finns Ikea :) Tänk om man hade behövt köpa allt på Materialmännen tex. Dit in går jag helst inte. Skitdyra saker, som inte e' bättre än saker på andra ställen egentligen, och otrevlig personal, som bara försöker lura på en massa skit. Kommer aldrig att glömma när vi skulle köpa våran soffa. De försökte lura på oss extra kuddar, för 500kr styck(!!), för de va' paketerade med soffan, trots att de inte hörde till egentligen. Ja men tjena! Ska man köpa en soffa för 10 000, då ska man fan inte behöva köpa till extra kuddar för 1000 spänn! Sedan dess har vi inte handlat där, utan vi köpte soffan på ett annat ställe.

Nu kallar tvätten på mig. Igen! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0