Kallt!

Kalla morgon. Kylan fick mina ögon att rinna nerför kinderna på väg hem från skolan. Jobbigt! Ändå va' det bara 6 minus. Kunde ha varit 20. Det kändes så. Barnen sover, men ska väckas nu. Inte lille Leon då, för han vaknar när han vaknar.

I måndags va' vi på BVC med lillkillen. Han växer på. 8260 g och 69,3 lång! Gick det verkligen så här fort med de andra barnen..?? Känns som att min bebis växer ifrån mig. Jag vill inte! Försöker njuta så mkt jag bara kan. Varenda kväll myser vi i soffan. Han somnar i min famn, jag lägger honom i hans säng först när jag själv ska gå och lägga mig, och så fort han vaknar på morgonen e' jag där och lyfter upp honom. Älskade unge. Du vet väl att jag skulle göra allt för dig, för er..? <3

Vi har påbörjat operation "måla och dela av barnrum". Det e' Elida och Elliots rum det handlar om. Deras rum e' onödigt stort. De har varsin del av rummet, men i mitten av rummet e' det typ tomt. Den ytan används sällan. Därför e' planen nu så här: Vi målar hela rummet (klart!), bygger en vägg i mitten, tapetserar denna med varsin fondtapet på vardera sida.. och voila, TVÅ rum! :)

Dessa rummen ska Elida och Holly ha. Elliot kommer att flytta in i sitt gamla rum (det som Holly har nu), i väntan på att lille Leon blir tillräckligt stor för att dela rum med honom. Vilket kommer dröja :) Idag ska älskling köpa reglar, sen ska väggen börja byggas. Kommer bli sååå bra! :) Väggarna e' helt knallrosa, och Elida e' helnöjd. Nu ska vi bara hitta några fina tapeter, som passar som "fond". Rusta, here we come! :)

Måste väcka mina sötisar nu, sen blir det mysfrukost. Skriver kanske mera sen. Om jag hinner :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0