Lata lördag

Idag har jag inga måsten. Inga planer. Skönt som tusan! Vaknade kl.08, prick! Ut med vovvsarna, ner i tvättstugan, sen sätta igång datorn och parkera mig i köket med den. Hörde runt 08.30, att ngn på övervåningen va' uppe. Det va' Elida, minsann. Hon beställde ägg, så då får det bli äggmackor. Helt enkelt :)

Igår hade vi en mysig kväll. Först bompa med barnen, medans älskling tog sig en lur, sen Let's Dance med alla utom Hollysen. Chips och dipp mumsade vi oss för mätta på. Efter Let's Dance fick de stora barnen gå och lägga sig, och sen satt jag och älskling kvar i soffan ett bra tag. Ja, lille Leon oxå såklart. Han sov så sött i min famn, som han gör i stort sett varje kväll. Gos!

Nu ska vi äta lite frukost här. Gott! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0