Tebax!

Har saknat bloggandet, men inte haft varken tid eller lust att skriva på ett tag. Dessutom e' vi utan i-net, sen mer än en vecka tebax. Jag sitter just nu och surfar på ett mobilt bredband. Liiiiite skillnad mot ett vanligt, iaf när man bor mitt i skogen som vi gör :) Vi har bytt i-net leverantör, varav saknaden av just detta. Varför det ska ta sjukt lång tid med ett byte fattar jag dock inte. Det e' 2011, och detta byte ska inte va' klart förrän i  början på februari. Jäkligt bra service! Eller inte!

Idag e' det äntligen fredag. Som vi har längtat. Iofs ska Johan jobba imorgon, men det e' skönt med fredag iaf. Ikväll blir det chips, dipp och lite annat gott framför Let's Dance. Det e' ju Elidas favvoprogram just nu :)

På söndag blir det kalas för svärfar, som har fyllt år. På måndag ser vi fram emot BVC. Har inte vägt Leon sen i november, så det ska bli jättekul att äntligen få komma dit. BOEL-test e' det dax för oxå.

Har haft lyx två morgnar i rad nu, då älskling har lämnat Elida i skolan. Det e' sååå skönt att slippa väcka de två minsta barnen, och behöva dra ut med alla i kylan. Småttingarna sover än, men jag ska väcka lillsessan alldeles strax.

Har lite städ, tvätt och disk framför mig idag, men hoppas hinna med ett samtal till min älskade vän Jenny oxå. Hennes sällskap i luren gör alla måsten roliga :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0