Tidigt!

Vilken tidig morgon det blev idag. Jag vaknade strax innan kl.6. Gick upp och kissade, men kröp sen ner under täcket igen. Insåg ganska snabbt att jag inte skulle kunna sova mera, så det va' lika bra att gå upp och äta frukost. Varför kan jag inte sova när jag e' ledig, men e' skittrött de dagar jag ska börja jobba vid 7..? Onödigt!

Hade en riktigt bra dag igår! Jag jobbade bara en kortdag och hade lyckorus i kroppen hela dagen. När jag kom hem från jobbet så åkte vi och badade. Det va' lite kallt i vattnet, men det verkade jag vara den enda som tyckte. De andra badade så in i norden! Jag doppade dock mig, och simmade litegrann, sen gick jag upp och satte mig för att torka. Lille Leon älskar verkligen att sitta precis i kanten, och plaska med benen och leka med hink och spade. Det e' lycka för honom :)

När vi kom hem så grillade vi hamburgare, som vi sedan avnjöt ute på altanen. Och efterrätten handplockades i landet och på träden. Mums! Till kvällsfikat bakade Johan supergoda thekakor. Sitter och avnjuter en sådan just nu :)

Idag kommer min pappa hit. Det ska bli mkt mysigt! Saknar honom så när han inte e' här. Önskar att han hade bott närmre!




Kommentarer:
Postat av: Madde

Fina sommarbilder :)

2011-07-06 @ 08:51:51
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0