Whoopsi!

Ojdå, jag har visst en blogg :) Skämt åsido, men det har varit mkt på sistone. Förra veckan jobbade jag mån-sön. Jag va' helt slut varenda dag. Men nu e' semesterviket slut, vilket betyder att jag går över på kvällar/helger igen. Det har varit mkt kul att jobba, men det ska faktiskt bli skönt att "bara" jobba när jag känner för det :)

I söndags fick vi äntligen skånebesök. Min fina vän Jenny och hennes familj dök då upp. Jag jobbade 7-10.30 och 16-21 den dagen, så vi hann bara cs en snabbis. Det tog vi dock igen denna veckan :) Vi har haft en fantastiskt mysig och rolig vecka ihop. Det har vankats grillning, grottutforskning, vi har shoppat, pratat i timmar, lekt och busat. En av dagarna spenderade vi på Nils Holgerssons Värld, som ligger utanför Vimmerby. Ett lite lagom sommarställe, som barnen älskade! Tyvärr gick tiden alldeles för fort, och igår va' de tvungna att köra hemåt igen. Saknar er så! Tack för en underbar vecka! E' så glad att jag har en vän som du Jenny! <3

Idag har jag jobbat hela dagen. Va' så trött när jag kom hem, så jag sov faktiskt en stund på soffan efter maten..hihi! Det va' gött! Vi har precis haft myskväll med massa godis och en barnfilm, och nu har de stora barnen oxå somnat. De små lade sig vid kl.20, som vanligt :)

Johan ska fixa min brors dator, sen blir det nog en film till. Får c om jag kan hålla mig vaken bara ;)

Kommentarer:
Postat av: jenny

naw, e oxå tacksam o glad över att jag har dej som vän, trist vi bor sååå långt ifrån varandra.. saknar er oxå massssssor...nästa gång stannar vi mkt längre men trist att de dröjer...<3

2011-07-23 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0