FFRREEDAAG!!

Fredag idag. Finally! Som jag har längtat hela långa veckan! Ikväll blir det fredagsmys med familjen, imorgon lördagsmys och på söndag söndagsmys! För denna helgen ska vi inte göra ett skit. Bara vara hemma och njuta av ledigheten!

Jag e' fortfarande förkyld som tusan. Huvudet dunkar på. Kände mig en aning bättre igårkväll, men idag vaknade jag med nästäppa, och nu rinner det lika mkt igen. Trött jag blir!

Vad ska man då göra idag..? Jo, städa, diska, tvätta, snyta sig, gnälla, tycka synd om sig själv.. En skvätt sympati kan behövas, så om ngn känner sig manad så boosta mig med energi! Det behövs!

Nä, nu ska jag fixa mysfrukost åt Hollysen och Ellioten. Sen kör vi igång!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tycka synd, tycka synd, tycka synd!

Jag tycker verkligen synd om dej, det är så trist med förkylningar. Hoppas verkligen du kan njuta av helgen trots eländet, försök vila och ha det skönt!

Kram kram!

2011-03-04 @ 09:47:55
Postat av: Helena

Glömde skriva vem jag är ;-)

2011-03-04 @ 09:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0