Ooops!

Länge sen nu, jag vet. Men nu tar jag mig i kragen och skriver några rader. Jag har varit riktigt dålig, och knappt orkat göra ngt. Ändå har jag gjort det mesta. Iaf det viktigaste. Tagit hand om barnen, städat av lite, tvättat lite, lagat mat.. Vissa saker kan man inte strunta i, hur dåligt man än mår. Men nu mår jag bättre, tack och lov! Trodde aldrig att jag skulle bli frisk igen!

Jobbade en liten sväng igårkväll. Hade inte jobbat på en vecka, så det va' faktiskt skönt att komma utanför husets väggar några timmar. På hemvägen gick jag inom mamma, och hjälpte henne med vovvarna. Mammas sambo halkade i söndags, och åkte på både höftfraktur och handledsfraktur, så han ligger inne i V-vik. Kanske att han kommer hem idag sa de, men jag undrar om han klarar det. Hur ska han kunna ta sig upp för deras ganska långa och branta trappa, som dessutom saknar trappräcke..? Vi får c hur det blir.

Igår fyllde bästa systern 18 år! Önskar så att vi kunde varit på plats och firat henne, men jag skickade iaf ett litet paket. Det stora paketet får du när vi cs Stinis! :)

Nu ska jag gå vidare i mitt liv. Städningen e' klar, men tvätten väntar på att bli vikt. Sen ska här fixas lunch. Undrar vad vi ska äta bara.. Kl.13 ska vi hämta Elida i skolan, sen tar vi helg!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0