Still alive

Bläh, va' förkyld jag e'! E' sååå trött på den här skiten nu. Orkar nästan ingenting, ändå gör jag allting. Vem ska annars liksom, för det e' ju bara jag och barnen hemma. Golven måste städas varje dag, för lille Leon e' överallt nu. Om han leker på golvet i vardagsrummet tex, och man går ut i köket, ja då kommer han efter. Jag måste c till så han inte leker med hundmaten och kattmaten, eller plaskar i vattenskålen. Fort går det!

Har varit seg hela fm, så allting har tagit typ dubbelt så lång tid att göra. Det blev även en sen lunch, och fastän vi skyndade oss iväg, för att hämta Elida, så hann vi inte hela vägen fram. Hon kom gående i backen, som leder upp till skolgården :) 

Orkar inte skriva mer nu, tänkte bara visa att jag lever. Än så länge iaf. Imorgon e' det iaf fredag, och hela helgen har jag ledigt! Tänker inte jobba en dag till med den här förkylningen!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0