Täppt!

Usch, vilken morgon! Vaknade runt 05.30, och kunde knappt andas. Vilken panik! Jag e' så förkyld så jag vet snart inte vad jag gör. Hur kan man va' både täppt och ändå ha en rinnande näsa..? Vilket jäkla skit! Jag gick ut med vovvsarna, sen orkade jag inte gå och lägga mig igen. Hade nog ändå inte kunnat sova. Och jag som ska jobba ikväll. Suck! Dunderkur önskas!

Igår va' pappa här. Det e' så underbart varje gång vi cs, men lika ledsamt varenda gång han måste åka hem :( Dagen svischade förbi i megafart. Pappa kom redan runt 11, och åkte inte hem förrän typ kl.21. Så många timmar, som bara försvann :(

Vi passade på att lyxa till middagen lite igår. Potatisgratäng, rökt makrill, köttbullar, ägghalvor och falsk prinskorv blev det. Och för er som inte vet vad falsk prinskorv e', det e' klippta Denniskorvar :) Har man inga prinskorvar hemma, ja då får man helt enkelt göra egna. Huvudsaken e' ju att kidsen blir nöjda :)

Fick min nya vagn igår. Eller, Leon fick sin nya vagn, rättaresagt. Tror dock att mamman va' den som va' allra gladast..tihi! E' supernöjd med vår Brio Sing, men det visste jag ju att jag skulle bli. Hade ju en sån till Holly, fast en roooosa. Har ångrat många ggr att jag sålde den, men nu rullar den runt med lilla Leia istället :) Vår nya Sing e' svart/röd, med svart chassi. Skitsnygg! Och när jag stoppade i Leons åkpåse blev den om möjligt ännu snyggare. Så ja, jag e' jävligt nöjd! :)

Nu ska jag gå och väcka lite barn. Får c om Elliots förkylning gett med sig, annars får han stanna hemma idag oxå.

Kommentarer:
Postat av: Emelie Brocka

Usch stackare ;(

Jag är också riktigt förkyld och har vatt det sen i torsdags ;(

Ellion är också förkyld men lider mest utan den hemska hostan.

Ni får krya på er!

2011-03-01 @ 07:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0