Dag 02 - Min första kärlek

Min första riktiga kärlek e' ju såklart Johan. Det vet man ju nu i efterhand iaf :) Men den första killen som jag minns att jag va' "kär" i hette Joakim. Vi gick på samma fritids, och han va' ett år yngre än mig. Han va' så söt, men en lockig tofs i nacken. Han bodde i närheten av mig, och jag minns att det stod en grön lyktstolpe precis vid deras tomtgräns. Vi pratade aldrig med varandra, men jag brukade skriva om honom i min dagbok.

En kväll när jag öppnade min dagbok så stod det en hälsning från Joakim på ena sidan. Att han tyckte att jag va' söt och snäll. Det va' dock min storasyster som hade hittat och läst min dagbok, samt skrivit ner dessa rader ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0