En pojke..?

Det blev inte en lika tidig kväll igår. Skönt! När barnen hade lagt sig kl.20, så värmde älskling glögg, som vi mös med. Säsongens första. Mums! Jag hittade en jättegod, absolut alkoholfri, på Maxi i söndags. Kalla mig tramsig, men jag dricker inte ens den "vanliga" Blossaglöggen när jag e' gravid. Inte när jag ammar heller. Sen såg vi ett specialavsnitt av 16 and pregnant. Superbra, som vanligt. I must be addicted ;) Ramlade i säng runt 22.30-23 nån gång. Va' uppe 06.45 idag. Inte alls lika trött som igår, tack och lov!

Dagen började med frukostmys med de stora barnen. Nu e' de i skolan, och jag sitter här och latar mig. Kan man väl få göra ibland..hihi. Har iaf fixat morgondisken, och bäddat några sängar, så lite duktig e' jag allt ;) Borde gå ner i tvättstugan innan de små vaknar oxå.

Inatt har jag drömt jättemkt om Mini. För första gången kände jag vilken "sort" Mini kanske e'. Inte för att det behöver stämma, men det kändes verkligen som att det e' en pojke. Kan ju iofs bero på att jag och Johan just har funnit det perfekta pojknamnet..haha! Nåja, vi får väl c om det stämmer sen, eller jag kanske hinner ändra mig ;) När jag va' gravid med Elliot så trodde jag att han va' en flicka ena veckan, och en pojke andra ;) Elida va' jag dock bombsäker hela graviditeten, att hon va' just en tjej :)

Stort grattis till Elina-fina, som fyller FYRA år idag! Grattis grattis från oss!

Nu ska jag ringa och tracka min pappa ;)

Kommentarer:
Postat av: Magda

Elina fina tackar och bockar :) Kram

2011-11-22 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0