Låst

Oj, efter ett psykfalls utbrott igår så har jag valt att låsa min blogg. Iaf tills vidare. Det e' sorgligt, då jag bara tycker det e' kul när "nya" människor snubblar in på bloggen. Men men, jag testar ett tag, så får vi c om det lugnar ner sig lite.

Igår hade vi fullt upp. När Johan kom hem igen, efter att ha lämnat grävaren, så värmde vi baguetter i ugnen. Gottgott :) Därefter blev det lite plock och städ, jag duschade och sen åkte vi in till staden. Köpte tapetklister på Cheapy, tankade, kollade in Jysk och sen storhandlade vi på Maxi. Vi va' helt slut efteråt, så det blev till att köra hem på en gång. Två fulla kundvagnar blev det, så nu e' alla skåp välfyllda igen. Skönt! :) Skulle egentligen handlat innan Johan åkte iväg till Helsingborg i onsdags, men hann inte, då jag jobbade kvällen i tisdags. Men men, nu e' det gjort iaf.

Igårkväll fick Johan för sig att vi skulle möblera om i vardagsrummet. Vi tänkte sätta in en kamin där, så småningom, så han ville förbereda och göra den väggen fri. Alltså åkte bokhyllan över till andra sidan, och blev en sektion mindre. Det e' inte helt klart än, så vi får väl c om vi trivs med det "nya" rummet sen.

Idag e' det tänkt att vårt sovrum ska tapetseras om. Alltid ngt nytt projekt på gång i vårt lilla hus..haha! Jag e' ledig idag, så det passar bra iaf :) Men imorgon ska jag jobba en delad tur. Först 7-11 och sen 16-21. Sen väntar två kvällar och en heldag på lördag. Goodie! :)

Nu ska jag ta tag i mitt liv :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0