Mys

Morrn morrn! Vilken underbar natt! Vet ni hur mysigt det e' att sova tillsammans med den man älskar, för första gången på flera nätter..? Jag vet. Imorse vaknade vi, tätt intill, och ville bara ligga kvar. Så gosigt! Jag e' inte gjord för att sova ensam!

Det va' segt att gå upp idag, trots att vi somnade ganska tidigt igår. Johan kom hem redan innan kl.21. Strax efter kl.22 låg vi nerbäddade. Det hjälper inte att jag sover länge, för jag e' trött iaf..haha! De stora barnen va' oxå trötta idag, och jag fick tjata en del innan de till slut gick upp. Nu e' de iaf i skolan, och gubben e' och jobbar.

Jag ska ta en sväng ner i tvättstugan, innan de små vaknar tänkte jag. Kanske skriver mer sen. Tjing!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0