Snabb update!

Ja, vad har vi hittat på de senaste dagarna..? I fredagskväll kom älskling äntligen hem igen, efter att ha spenderat hela veckan i Helsingborg. Som vi hade saknat honom! Strax innan kl.19 droppade svärföräldrarna in, och sen drog vi iväg för biomys på tumanhand. Första gången sen innan Leon föddes, som vi gjort ngt sån't. Vi va' sååå värda det! Vi såg Breaking Dawn Part 1, och den va' jättebra! Inte lika bra som boken, givetvis, men väldigt fin och sevärd. Nu längtar man efter sista delen, som kommer om ca ett år :) Vi hade det verkligen jättemysigt! Välbehövt, när man inte träffats på nästan en hel vecka!

I lördags jobbade jag först 7-10 och sen 16-21, så vi hann bara fixa lite här hemma mitt på dagen. Igår jobbade jag 7-15.30, sen körde vi in till Maxi och handlade lite inför veckan. Jag va' sååå trött efter handlingen, så det blev pizza och sen hemfärd. När vi hade nattat ungarna lade jag mig på sängen, och somnade, trots att klockan inte va' mer än 20.30! Efter 3 timmar väckte Johan mig, och frågade om vi inte skulle gå och lägga oss. Öhh, jag va' helt förvirrad. Sov sen hela natten oxå, men va' grymt trött imorse iaf..haha!

Gårdagens bästa va' definitivt en kommentar från en brukares anhörig. "Har du FYRA barn..? Men du kan ju inte vara mer än 20 år!" Hahaha! När jag sen tog på mig mössa, sjal och jacka så sa hon: "Nä, jag ångrar jag! Du ser inte ut att vara en dag över 17!" Liiite väl ungt kanske, men 20 lät ju bra iaf ;)

Nu ska jag ta upp mina små, och fortsätta röja lite här hemma. En bit choklad på det, sen e' jag igång :)

Redan vecka 24, btw <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0