Yaaaaaaaaaay!

Äntligen e' det fredag! Jag har varit sååå himla trött varenda morgon denna veckan, och verkligen sett fram emot helgen. Ikväll väntar en riktig myskväll med familjen!

Elida va' skitpigg halva dagen igår. Hade inget halsont alls på kvällen, och imorse ville hon gå till skolan igen. Det fick hon ju såklart. Hon har varken haft feber eller varit snorig, utan det va' just bara att hon tappade rösten i förrgår, och kraxade i drygt ett dygn. Holly däremot har blivit snorig, och va' alldeles röd om näsan igår. Stackaren! Både hon och Leon sover än, så jag låter dem väl ligga tills de vaknar. Vill ju att hon ska va' pigg och glad.

Idag får vi besked om älskling ska åka iväg och jobba hela nästa vecka. Känns trist som tusan om det blir av, men det får ju gå. Isf åker han redan på söndagkväll, så man får njuta av helgen som bara den!

Nu har jag och Elida bokat in vår Ullaredhelg. Ska bli himla mysigt att åka iväg, bara hon och jag. Vi behöver en tjejhelg, och Johan behöver en egen helg med de små. Han har ju Elliot som hjälper till, så det kommer gå kanon ;)

Nu ska jag fortsätta att slappa lite, tills de små vaknar :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0