Lördagmorgon

Sitter här i mitt kök. Hela huset sover, förutom jag och vovven. Jag gick upp innan kl.8, just för att få den här tysta stunden för mig själv. Kunna äta frukost i lugn och ro, innan dagen kör igång på allvar. För när fyra barn ska ha frukost samtidigt, med olika "beställningar", ngn behöver bajsa, ngn spiller ut mjölken osv.. då kan det ta en stund innan mamman och pappan får ngt i magen ;)

Idag skiner solen. Härligt, härligt! Igår regnade det i stort sett hela dagen, så nu vill vi ha sol och värme hela helgen. Undrar vad man ska hitta på.,

Kollade ni på Let's dance igår..? Alltså, Anton och Sigrid e' ju så himla bra! Både jag och Elida hejar på dem :) Det e' vårt fredagsnöje. Killarna kunde inte brytt sig mindre, men Elliot kollade faktiskt litegrann igår. Han gillar dock mest musiken, och struntar i dansen ;)

Igår va' Valje hela 5 veckor gammal. Kan knappt fatta att tiden har gått så fort sen du kom till oss, älskade barn! Ändå känns det som att du alltid funnits hos oss. Kan inte tänka mig att leva mitt liv utan dig. Du har verkligen fulländat vår familj! Varenda sekund ihop med dig e' total lycka. Varenda sekund ihop med er <3

Ska ta och röja lite i köket, innan alla vaknar. Hoppas att ni alla får en fin dag! Kram!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0