Ny header

Torsdag idag, och alltså alldeles strax fredag, och vi har en långhelg som väntar. Johan e' ledig 4 dagar, med start på lördag. Underbart! :) Imorgon e' det Let's Dance, på lördag mysig hemmadag, på söndag kanske pappa och co kommer, på måndag ska jag kanske följa med Elida till skolan, och på tisdag blir det troligtvis Ikea :)

Idag blir det lugnt. Holly har fått lite hosta, så jag antar att jag smittat henne oxå. Valje e' oxå lite snorig, men det verkar inte störa honom. Märks mest på natten, eller då han äter. Vi håller oss nog inne hela dagen, myser och donar lite.

Vad tycks om min nya header i bloggen..? Stort tack till MansonDust, som fixade den åt mig! :) Om ni inte ser den nya så tryck F5. Jag såg den inte heller först, utan den gamla dök upp :)

Köpte ett moloset på fb till Valje, och fick hem det igår. Superfint! Blev så nöjd! Har kikat på unicornsetet lääääääääänge! :) Man blir lätt fattig när man kollar igenom molos alla print ;)

Nu ska jag dra upp lille Leon, sen kör dagen igång på allvar :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0