Påsk

Hej hopp! Har haft en mysig påskhelg med familjen. Vi har bara varit hemma, ätit god mat och massa godis, och såklart haft lite besök av svärföräldrarna och Mican. Denna veckan har kidsen påsklov, och Johan e' ledig mån-ons, samt halva torsdagen. Egentligen skulle han varit ledig de dagarna oxå, men det dök upp viktiga saker på jobbet. Men han har ju varit ledig fr.o.m. i torsdags, så jag ska inte klaga ;)

Bloggar från mobilen nu, trots att jag inte gillar det egentligen. Sitter så sällan vid datorn om dagarna, så jag offrar mig och uppdaterar härifrån istället ;) Ni får ursäkta om ni hittar några stavfel. Jag kanske missar om telefonen "rättar" ngt ord :)

Idag blir det lugnt. Jag gick upp halv 8, och släppte ut Laban en snabbis. Sen in och tanka hett te. Det har snöat mkt här i helgen. Kidsen kunde tom bygga en snögubbe igår. Idag har det mesta dock smält bort, men det e' långtifrån den sommarvärme vi hade för några veckor sedan.

Alla sover sött. Det e' så tyst och lugnt här hemma. Jag ska gå ner i tvättstugan en sväng, innan det kör igång ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0