Underbara dag!

Söndag idag, men det känns inte så. Imorgon e' barnen nämligen lediga från skolan, så det blir alltså inget besök på skolan ;P Jag gick upp för en stund sen. Solen skiner och det e' så tyst i mitt hus. Passar på att äta frukost i lugn och ro då ;)

Igår hade vi en mysig dag. På fm gick jag och alla barnen ut, medans Johan slipade trappan upp till övervåningen. Han hyrde en maskin i fredags, så nu jäklar gick limmet bort! När han svettades här hemma så åt vi andra först glass utanför Konsum, och sen spenderade vi drygt två timmar på skolgården. Leon åkte rutschkanan typ 150 ggr, och tjöt som tusan när det va' dax att gå hem ;) Valje sov sig igenom hela utflykten :)

När vi kom hem va' Johan precis klar. Nu fattas det bara lite finslip, sen ska vi besluta om trappan ska målas vit eller bara lackas. Det blir till att måla vartannat steg, när barnen somnat, och sen upprepa nästa kväll, och nästa, tills det e' klart ;)

På kvällen blev det soffhäng. Godis och film :) Vi kröp sen ner i en renbäddad säng. Underbart! Jag måste ha somnat på en gång, som vanligt ;)

Idag kommer pappa och co hit. Det e' fint väder, och om det håller i sig så grillar vi nog. Underbar dag! <3



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0