Vardag

Dagarna rullar på. Nu e' vi inne i vardagen igen, efter ett härligt påsklov. De stora barnen va' överlyckliga över att få gå tebax till skolan igen igår. Skönt så länge de tycker det :)

Igår hade vi en mysig dag. På fm städade jag av snabbt på nedervåningen, sen gjorde vi oss iordning, och gick och träffade Magda och Elina. En glass i solen blev det, sen följde vi med hem till Magdas mamma och fikade. Mkt trevligt och välbehövt! Tack för att vi fick låna din mamma en dag vännen! Det blir ännu sorgligare när man tänker på hur det kunde ha varit..

På hemvägen hämtade vi de stora barnen i skolan. Sen hem, natta Leon, fixa fika till de stora, tvätta, sjunka ner i soffan en stund.. När Johan kom hem så åt vi, sen bakade jag bullar. Gjorde en massa småbullar på plåten, så att de jäste in i varandra. Gud va' goda och mjuka de blev! Kommer absolut att göra så nästa gång oxå :)

Idag har jag som vanligt städat på fm, roat mina små, ammat, bytt blöjor och annat skojigt ;) Har lagt bacon på tining, så till lunch blir det baconröra och ris. Gott! :) Vi har det himla mysigt om fm, jag och mina tre små :)

Har ångest inför i em. Längtar så tills Johan kommer hem. Behöver en stor kram just nu känner jag <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0