Ooopsie

Länge sen, jag vet. Men det e' iaf ngt positivt med min frånvaro. All min tid och energi går åt till familjen, precis som det ska va' :) Jag jobbar lite då och då, men det ser jag bara som en kul grej, då jag får träffa och umgås med andra vuxna några timmar ;)

Så, vad har hänt sen sist..? Denna veckan har Holly lärt sig att skriva sitt namn. Galet! Min lilla tjej börjar bli stor! Nästa måndag fyller hon FYRA år! Hur sjukt e' inte det..?

Valje har fått en tand. Lilla V e' inte längre den där bebisen som ligger still på lekfilten längre. Han krälar runt överallt, ställer sig upp på sina små knän och drar ner allt han når. Helt plötsligt sitter han bara någonstans och ler mot oss, och det bara glittrar bus i ögonen på honom. Älskade lilla bustroll!

Idag har vi varit på julskyltning inne i stan. Vi tittade på fina Anna, som e' luciakandidat, och köpte några små klappar. Köpte sen pizza med oss hem. Lata söndag ;)

Nu borde jag lägga in mina bullar i frysen, och mig själv i sängen. Måndag imorgon, och då e' jag alltid galet trött!

Vi hörs! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0