Arga snickaren

Såja, frukost i magen på oss alla, disken diskad, golven dammsugda, barnen leker och e' nöjda. Passar på att sätta mig här en liten stund, medans det e' lugnt ;)

Sovit knasigt inatt. Först blev jag väckt av mobilen, mitt i natten. Jävla aftonbladet skickade en notis om att Victoria va' på väg in till förlossningen i ilfart. Och..? Jag sover! Sen började jag drömma lustigheter. Jag drömde att jag va' på förlossningen på en kontroll, en vecka innan den planerade igångsättningen. Läkaren som jag fick träffa va' ingen annan än "Arga snickaren" Anders Öfvergård. My god! Enligt honom såg det inte alls bra ut "där nere". Livmoderpannan(??) hade lossnat, och bebisen skulle med all säkerhet bryta ryggen när den föddes. Alltså fanns det bara två val. Antingen att operera, en vecka innan förlossningen, eller göra kejsarsnitt. När jag vaknade imorse så va' jag HELT säker på att jag skulle bli snittad. Sjuk dröm!

Har dessutom varit uppe och kissat två ggr inatt, pga livlig Mini i magen ;) Hoppas den lilla e' lika alert i em, när vi ska till bm. Ska bli mys att få lyssna på lilla hjärtat igen <3

Annars händer det inget spec här. Jag ska baka frallor, lunchen ska hittas på och lagas, tvätten ska vikas, lille Leon ska hinna sova en sväng.. Ja, det e' som vanligt helt enkelt. Men imorgon väntar en mysdag, eller iaf fm. Jag och Magda ska ta bussen in till stan, utan barn. Kommer bara va' borta i typ 3 timmar, men det ska bli jättekul. Strosa runt i lite affärer, fika och bara snacka massa skit. Längtar!





Kommentarer:
Postat av: Hellyh

Vilken sjuk dröm. Drömmar kan kännas så verkliga ibland, så otäckt. :/

2012-02-24 @ 00:05:00
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0