Jobbigt

Onsdag, och alltså mitt i veckan. Efter denna dagen e' det bara två skoldagar kvar, sen tar vi helg, igen. Wohoo! :)

Hade en bra dag igår. Promenix i snön med mina små, kanelbullsfika, mat som stod på bordet när älskling kom hem, Bolibompamys med hela familjen, och därefter nattning av alla barnen. När barnen lagt sig tog jag ett litet ryck i tvättstugan, sen mös vi ner oss i sängen med massa frukt och kollade på ett avsnitt av husfruarna. Läste sen så mina ögon blev trötta, och kl. va' bara 23.10 när jag släckte lampan. Vaknade sen kl.07 imorse. 8 timmars ostörd sömn. Det e' gutt det :)

Holly hade sovit i Elidas säng inatt, så hon vaknade när jag drog upp de stora barnen. Vi har myst i soffan ett tag, och nu ska vi strax väcka lille Leon. Full rulle :)

Annars blir det lugnt idag. Ska baka lite, men det blir nog inte förrän Leon sover middag. Ngt annat står inte på schemat.

Efter en mkt bra vecka blev det åter igen ett nedslag igår, och min energi tömdes på mindre än en kvart. Otroligt! Vissa människor vill man bara radera bort, men hur lätt e' det när man e' "fast" med dem..?? Svarar man inte i telefonen så ringer det på dörren. Det går inte att gömma sig, att försöka glömma bort att det e' så här det e'. Jag känner mig så utnyttjad, så oviktig, men ändå livsviktig när det gäller vissa saker. Saker som i mitt huvud inte e' viktiga alls. Som borde komma på en plats mkt längre ner. Nä, jag ska sluta sluddra. Har det jobbigt just nu, men det ska inte få gå ut över min familj iaf. Min man och mina barn plus några få riktiga vänner e' mina klippor! Tack för att ni finns och förstår! <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0