Lonely

Lång och ensam dag denna söndag. Tur att man har en hel hög med barn som håller en sällskap och sysselsatt ;) Maken jobbade hela dagen igår. Kom inte hem förrän sent på kvällen, typ kl.21 kanske. Då sov de små, och vi andra hade mellomys i soffan. Fast innan dess va' vi förstås tvungna att gå till affären och införskaffa lite lördagsmys. I ösregn. Yaaay! Det va' mys att krypa under en varm filt sen, och bara gosa.

Jag vaknade redan strax innan 05 imorse. Av kramp i vaden. Ajaj! Dog nästan på kuppen. Självklart va' jag då så kissnödig, så va' tvungen att gå på toa oxå. Det tog ett tag innan jag somnade om sen, och vaden ömmar än :/

Strax innan 08.30 gick jag upp. Efter frukosten körde Johan iväg för att jobba, igen. Så himla trist :/ Jag städade av nedervåningen och dammsög kidsens rum. Skulle baka oxå, men då fick vi plötsligt besök av svärföräldrarna. De stannade över lunchen, och farmorn stekte pannkakor. Uppskattat! Skönt att få lite hjälp ibland. Spec när man har varit "ensam" hela veckan. Förhoppningsvis får vi snart hem pappan. Synd att det redan e' söndag bara, och ny jobbvecka imorgon..

Lille Leon sover sött, och de två stora e' ute. Holly kollar film, och jag har precis satt mig här en liten stund. Får passa på innan snutten ska upp :) Har inget spec att skriva om idag, så jag avrundar väl här. Ha det bäst! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0