Lov!

Skum morgon. Leon vaknade redan kl.08. Det händer typ aldrig! Kvart över kom Holly nertassandes, så det va' bara att fixa frukost. Diskade och dammsög, och nu vet jag inte vad jag ska göra härnäst. Tvättstugan kanske, men det e' inget som lockar och drar precis ;) De små kollar på Snövit, iaf Holly. Fredag idag, så himla gutt! Extra härligt att barnen e' lediga heeeela nästa vecka. Sportlov! :)

Vi mös till det lite igårkväll. Jag bakade havreflarn som vi kalasade på efter maten. Två hela plåtar, och alla gick åt. Ooops! :) Att ngt så enkelt kan va' så gott. När barnen nattats gick vi ut i trädgården, och lät vår galna hund springa av sig i snön. Han blir helt tokig! Ser så kul ut. Sen väntade tvättstugan, och sen blev det sängen. Läste tills mina ögon inte ville va' med längre. En vanlig kväll :)

Mini va' otroligt lugn i magen igårkväll. Så lugn att jag blev lite nojjig. Låg och petade och knuffade på den lilla, tills jag äntligen fick "svar". Trött igår tydligen. Annars brukar h*n röja järnet så fort jag lägger mig ner. 28 dagar kvar till BF idag. My god!

Får c vad resten av dagen har att bjuda på. Tjing!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0