Lugnt

Nu e' det lugnt en stund här hemma, så jag sitter här och kopplar av lite. Det har varit full fart hela fm. Städat, plockat, lekt osv. Elliot har varit hos en kompis, Strax innan kl.12 fick Elida hämta hem honom, för då skulle vi äta lunch. Det blev ngt så enkelt som makaroner och köttbullar. Vispade ihop lite chokladpudding till efterrätt. Väldigt gott! :) Nu e' Ellioten iväg igen, lille Leon sover och sessorna leker. Det e' då man får passa på att bara sitta och göra ingenting ;)

Johan ringde förut. Han blir antagligen borta länge idag. Trist :/ Men jag ska roa mig med att packa BB-väskan, tänkte jag. Kan ju va' ute i god tid för en gångs skull ;) Igår bäddade jag och Elida Minis säng. Åhh, det e' nära nu!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0