Mjau

Hej å hå. Trött morgon idag. Tack vare Hälge, som väckte mig med sitt jamande strax efter halv 5! Somnade om sen, tack och lov! Inte förrän halv 8 masade jag mig upp sen. Halkade ut med vovven snabbt, och sen placerade jag mig i köket och åt frukost i lugn och ro. Strax innan 08.30 började resten av huset vakna till liv, och efter en stund kom sessorna ner. Grabbarna fick jag väcka, såklart ;)

Hade en mysig dag igår. Magda kom som sagt hit. Vi åt lunch, och sen bjöd hon på semlor och kex. Yum! När Johan kom hem från jobbet lagade han mat, och efter maten bakade jag. En sorts muslibullar blev det igår, och de blev godkända av maken. Själv tyckte jag att de blev ngt söta, av små fruktbitar. Gillar ju inte heller russin i bullar och bröd ;) Men det va' kul att testa ngt nytt. Idag ska jag nog göra vanliga frallor. De små tycker bäst om dessa :)

Usch, det e' så halt ute. Jag vågar knappt mig ut. E' så rädd för att halka! Idag skulle det visst regna, och imorgon ska det bli massa plusgrader. Hoppas snön försvinner nu. Börjar bli ganska trött på den. Hade varit skönt att slippa åka till förlossningen i snöslask ;)

Nähä, dax att ta tag i allt som ska göras, innan det e' dax för lunch. Dagarna går så fort! 23 dagar kvar till BF idag! Milde tid!


Fina lillsessan! <3


Kommentarer:
Postat av: Hellyh

Det är snorhalt ute nu! Var försiktig så att du inte halkar omkull.

2012-02-22 @ 14:04:07
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0